Linus på besök.

Idag hade jag lille Linus på besök. Fick passa honom någon timme då ha har feber och ej kan vara på dagis och Heléne skulle en vända till jobbet.
Vi lekte på lekplatsen på gården och kollade på bompa.

Tussen blev hel tokig av Linus. Hon har ej fattat att barn är samma sak som människor bara mindre.
Så hon fräste som fan och boxade till honom hehe.
Men gick bra.

Tussen var mer rädd än Linus iallafall.
Tänkte lägga upp lite lekbilder på oss.

På väg upp.

Super glad kille.

Nere igen. Han tvingade ia att åka massor med hehe.

Vi gungar nya gungbrädan.

Linus kör tåg.

Vi myser i soffan framför bompa.

Helt inne i bompa :D

Tack för förtroendet Heléne. Hade super mysigt idag.
Kram kram.


Kommentarer
Helene säger:

Ni ser ut att ha det jätte kul ihop, syns inte direkt att han nästan har 40gr feber. En liten krut kille är det =)

Sååå mysiga bilder på er i soffan, tror jag ska sno någon till min blogg ;-)

Som jag sa igår, vi låter bara dom vi litar på passa vårat monster =)

Kram på dig

2009-09-25 | 15:42:53
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback