Lindas sista dag.

I morgon så är det sista dagen för Linda på jobbet. Sedan går hon tillbaka till Tagene och inget kommer bli som förr.....kommer bli super tråkigt.
Men eftersom det e hennes sista dag gjorde jag och Helene en liten korg med presenter till henne.
Vi la i Vin, diskhanskar, papiljotter, läppglans, näsdukar, happy feet, benvärmare, visp och en ros. Tror ej jag glömt något nu.
Ju scrubb handskar oxå.

Så här blev den och hon blev super glad.

Hade kunnat ta denna själv faktiskt :D

Men jag fick en liten present av gulliga Helene oxå.

Hon e ju för söt :D

Farmade lite chilli härom dagen.

Mumma.

Sedan gjorde jag en liten dekoration hemma hehe.
Blev lite stor kanske :D






Ne nu skall jag plåstra om min hand råkade sätta snittkniven ganska djupt i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback