Förlåt.

Nu har jag gjort det igen. Glömt av att skriva i bloggen. Speciellt förlåt till dig Linda för du e en av de få som läser och som har övergett mig för Tagene.

Iallafall för er som inte vet har jag fått ett Vikariat på 20h /v tills årsskiftet. Bättre än inga timmar alls.
Är på plantagen i Fässberg som innan.

Så här om dagen fick jag min namn skylt...Heter ej Praktikant mer :D

Fick oxå ett trevligt brev av Marica :D

Riktiga jobbhelg :D

Jag har ju fått för mig att måla av alla på jobbet som ni kanske vet.

Här kommer några ex. Samt den fina bild de sedan gav igen med och målade av mig.

Linda i full fart med sitt läppglans.

Marica är lugnet.

Likt mig måste jag säga hehe.

Ne nu skall jag farma vidare på Facebook. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback