Måndag och ledig.

Idag var jag ledig...så jag började med att sova ut ordentligt. Sedan tryckte jag i mig frukost och begav mig till bussen för och åka upp till Sahlgrenska och umgås med Heléne.
Vi satt med en lite ledsen kille ett tag och drack kaffe. Men han somnade snart och vi begav oss ner till resturangen för en lunch och en fika.
När vi vart klara gick vi upp på avdelningen igen för att kolla till Linus men han sov då fortfarande så vi sa att vi tar en promenad när han väl sover.
När vi kom tillbaka från den missade vi precis neurokirurgen som vart inne och sövt honom och plockat ut dränaget.
Så berättade de att de skulle få åka tillbaka till Östra idag till den vanliga avdelningen de bott på.
Såååå glada nyheter.

Så vi satt med stooora leenden. Var mysigt att se han utan sin turban hehe.

Här har vi lite bilder på den lille.

I mammas famn är det tryggt.

Hans lilla huvud....snutten då...

Skall upp till Östra i morgon och hålla dem sällskap igen. Skall bli mysigt...Saknar er när jag ej e med er :D

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback