Jobbat helg samt hälsat på Linus.

Nu har jag jobbat klart för denna helgen. Så e ledig nästa. Skall bli skönt.
Nu håller vi allt på att få fram julen i butiken. Vilket alla påpekar e tidigt.
Ja det e det kanske men jag ÄÄÄÄLSKAR det hehe

Så i helgen satte Bosse vår trädgårdsmästare igång med att montera ihop julgranar.
Kanske inte låter så besvärligt men se bara vad jag snackar om.

Ingen liten...3,60m tror jag den var hehe.
Sedan fick vi upp en del andra oxå varav en var min stil.



Sedan efter jobbet fick jag åka me Heléne och Daniel till sjukhuset för att se Linus.
Var underbart för han fick komma upp i Helénes famn där han somnade gott.
Så skönt att se.


Lill killen.

Sötnosen nr 1.

Ne nu skall jag nana och försöka vara pigg för veckans alla bestyr.
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback