Härlig dag på stan

Idag var jag o Heléne inne i stan för att fika med Linda och berätta om bröllopet. Jag sa till Heléne att Linda kommer hoppa, skrika och gråta när hon får reda på det.
Jag hade 3 rätt av 3. :D
Vi gick och käkade en sen lunch och pratade massor. Var så kul att se Linda..
Tråkigt som fan att inte se henne på jobbet varje dag som innan.
Sedan gick vi alla till SoHo och drack kaffe och kände oss som fint folk :D


Jag på Lejontrappan i väntan på Linda.

När klockan närmade sig halv 8 åkte vi upp till sjukhuset igen.
Då var Heléne och Daniel tvugna att prata med sköterskorna, så jag och Helénes pappas passade en liten sjuk Linus.
Han e ju mer sig själv nu iallafall.
Var dock underbart att under den tiden de var borta tittade Linus på mig 3 ggr och sa Mia nana här och pekade på kudden.
Var första riktiga reaktionen på att man var där på länge sååååå underbart.
Längtar tills de börjar bråka om mig igen....Min ia...nej min ia....ne min ia....min ia......osv hehe

Ne nu e det nana som gäller för mig...vart en låååång dag...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback