En lång dag idag :D

Idag e det mycket som skall hinnas med.....även i morgon. Men men man får ta en minut i taget.
Jag började dagen med att vara på Östra vid 9 tiden för att hålla Heléne sällskap när Linus skulle på MR röntgen igen.
Så vi stapplade iväg till cafet för att äta lite o prata skit.
Sedan gick vi upp på rummet och surfade buketter till bröllopet.
Förstår att hon har det svårt att välja finns sååååå många fina.
Efter ca 2 timmar kom de in och sa att Linus låg på uppvaket.
Så vi knallade upp dit och satt vid han tills han började kvickna till.
Väl nere på rummet var han fortfarande groggy men inte nog för att inte kasta stuttsbollar i hela rummet.
Dessa fick mamma krypa efter i ett.


Heléne glad på golvet och Linus gömmer sig under Giggy.

Helén kan inte förstå vart den lilla bollen tog vägen.

Sedan när han väl var pigg o glad igen fick han för sig att äta mat. Detta e det mesta han ätit på 3veckor typ.
Nästan hela talriken med potatis o köttbullar plus en skål med rabarberkräm.
Vi var såååå glada att se detta....och pratade massa gjorde han oxå.


Matar mamma oxå.

Mumma efterätt oxå.

Efter maten ville Linus gå och kolla på fiskarna...så vi fick bege oss upp till avdelningen över för att spana in dessa.

Lill killen e sååå smal nu.

Linus e mer intresserad än Heléne.


Efter detta skulle det ritas oxå....fanns inget slut på energin. :D Så fram med papper och pennor.


Ett mästerverk på gång.


Det blev en fin tavla som ia fick. Nu sitter den på mitt kylskåp.



Efter allt detta var kl 13.15 och jag gick för att hämta mamma och köra henne till stan. Då blev Linus sur på mig....Han såg sååå arg ut att jag skulle gå. Inte kul alls hehe.
Men nu tvättar jag massor. Inge kul det heller. Men snart e det dags att dansa balett. Jippie...

Kram på er alla.

Kommentarer
Helene säger:

Jätte kul att du vill vara hos mig på sjukan, tiden går lite snabbare då plus att man har trevligt sällskap! Jag hittade bollarna tillslut iaf. Jätte fina bilder du tagit, ska nog sno några till min blogg ;-) Kraaam

2009-10-08 | 21:39:44
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback