Datorn är död.

Min dator dog för en vecka sedan ungefär...har tagit isär den i små små delar men kan ej lösa det så nu skall den in på lagning.
Får då och då sitta vid min kära sambos dator :D som just nu.
Detta kan innebära att jag har svårt att skriva i min blogg.

Men det som hänt på senaste e jobb samt att Linus blivit utskriven från sjukan och jag var hemma hos dem idag.
Så skönt att se den gamla Linus igen.
Samt att bara kunna sitta me Heléne och prata.

Annars händer det inte så mycket kul alls faktiskt. Önskar man hade lite mera pengar att använda sig av men men.
Nu skall jag iallafall gå med i facket :D

Och farma lite mer.

Kram kram alla söta vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback