Mini drivhus samt blomsterhylla.

Mina senaste projekt är att fixa till ett mini drivhus samt fixa hyllor till balkongen så jag får upp lite höjd på blommorna samt man har ju inte hur mycke plats som helst.

Så här ser drivhuset ut från början. Vanligt trä.


Så efter lite om och men så blev det så här.



Lite shabby chick stil..me slitet vitmålat.
Tyvärr fick jag färg i kanterna vid fönstrerna men det skall gå och fixa.

Sedan iag tog jag två av min brors gamla cd-ställ och bestämde mig för att göra em till blomsterhyllor till balkongen.
Innan är det ganska många hyllor som ni kan se på en till höger. Men jag satte igång och monterade de.
Eftersom hyllplanen är svetsade fast var det lite jobb med att få av dem.





Men när de vart klara ser de ut så här med små blommor och fjärilar på.
Men skall bli fint att få ut dem på balkonen och ha em överrösta av grönt och blommor.






Känns som en produktiv helg än så länge.




Kommentarer
Randy säger:

Vad snyggt det blev ;)

2009-03-23 | 13:19:25
Bloggadress: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback