Uppdatering av herbalism skill :D

Idag var jag hos Tina och hälsde på. Min gamla praktikplats. Man saknar ju henne sååå mycket.
Men hon var så snäll och lät mig göra en bukett.
Blev sååå sugen nu när man är på Plantagen och inte jobbar med snitt på samma sätt.
Men skulle iallafall ha en bukett till min Kärlek för han förtjänar det. Så här ser den ut :D
Hoppas ni tycker om den. Jag blev nöjd iallafall.


Hoppas Jocke tycker om den lika mycket :D

Köpte idag en Stor jordgubbsplanta på jobbet med massor med jordgubbar på...namnam.




Kommentarer
Emma säger:

jättefin =) göra något i helgen?

2009-06-10 | 19:22:20
Fia säger:

Tack.

2009-06-11 | 07:28:36
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback