Midsommar i Kalmar.

Vi hade en helt underbar midsommar med mat, dans, lek, bad, brännboll och massa massa mer.
Gjorde mig en krans med blommor jag köpt på Plantagen så klart. Men sedan blev de andra tjejerna avundsjuka så jag gjorde ett gäng till dem med :D
Så för att få ihop blommor till dem tog jag "farmors" cykel ut. Blev en helt sjuk klassisk idyll bild av det. Mig på en cykel med korgen full av blommor i solen.



Vädret var för det mesta kanon. Vilket var skönt. Fick som sagt badat för första gången iår.


Jag gör min krans på altanen.


Min krans ;D


Alla tillsammans.


Midsommar lunch.


Frisbee lek.


Jag på ängen där dansen skedde.




Min kärlek.


Tokig sommar Maria.





Fick även göra lite buketter förra veckan och igår på jobbet. Det e alltid kul.
Här e en jag fick en bild på.





Kommentarer
Emma säger:

Hej hej. själv höll jag inte i kamerna på midsommar, så hoppas att jag kan få tag på bilder snart därifrån. puss

2009-06-24 | 06:57:15
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback