Imorgon är det den stora dagen.

I morgon blir jag "friskförklarad" hehe...yay remiterad tillbaka till vårdcentralen...efter många års sjukdom. Är sååååå glad. Så min arbetsterapeft skall få en liten blomma jag gjort som tack för all hjälp.




I lördagags hade vi om målning av svärföäldrarnas hus. Höll på från 11 på förmiddagen till 11 på kvällen. Men det innefattade lite grillning och dricka oxå. Var riktigt trevligt. Men man e trött efter något sådant. Stod ju ute i gassande sol hela tiden hehe.
Så man ser lite sur och trött ut efteråt.





Kommentarer
Emma säger:

Du är så duktig gumman! =) vi får ta och ses någon dag nu när jag inte har en massa plugg längre.

puss puss

2009-06-05 | 06:53:09
Bloggadress: http://emmahjartarobert.blogg.se/
Emma säger:

Jättefin topp!!!

2009-06-10 | 19:23:56
Fia säger:

:D tack så mycket.

2009-06-11 | 07:29:17
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback