Välkomna.

Ja då startar jag nu ännu en blogg. Haha har så mycket tid över att jag ej vet vad jag skall göra med den. Men just nu blir det till o fixa och dona med layouten. Kl är nu 02:25 och jag kan ej sova. Hatar när man blir ligande o bara inte kan somna in.
Mycket kan nog bero på att jag skall till tandläkaren i morgon och laga ett hål. Hatar verkligen det.
Hade tänkt det skulle bli lite mer mode här än min andra blogg som handlar just om blommor och om att jobba som florist. Men det kommer nog klämmas in en o anna blomma och arrangemang här med. Ibland är man lite av en Martha Stewart.
Men som sagt nu skall det till o fixas mer med min layout. ni kan så länge njuta av dessa underbara skor jag fann på Din sko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback