Tandsmycke.

När jag idag var hos tandläkarn så satt jag och läste om detta med tandsmycken. Kom fram till att det finns många olika varianter så som olika figurer till former och sedan bara enkla stenar.
Funderar nu starkt på att skaffa en sten som bara glittrar lite tycker annars det blir för mycket.

Här finns några exempel på de som finns. Men känns mer som om det e för barn. Ok min svärmor har ett hjärta med en sten i hehe men det e hon det.
Men att ha bara en sten. De fanns i alla möjliga färger.


Frågan e då bara om man skall ha en vit/genomskinlig eller om man skall ta en ljus rosa...älskar ju rosa....eller kanske en som bara glittrar lite i regnbågens alla färger.
Så dyrt bar det inte heller...runt 900kr o e en fin accessoar tycker jag. Jag har ju redan både piercing o tatuering så detta e ju inte direkt en stor sak. Men tycker inte man ser många med dem men kanske beror på att de e såpass deskreta och syns mer på nära håll.

Är så hungrig men kan ej äta förän bedövningen släppt annars kommer jag bita mig i tungan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback