Rosa/guldig mobil !

Idag var jag nere på komvux för att anmäla mig till en Nyföretagar kurs. Skall bli så intressant. Men hamnade tillslut inne på en 3 butik och förlängde mitt abonemang samt skaffade en ny telefon. Kanske inte vad jag just nu behövde mest som blivande student hehe men den var såååå underbar. Titta och njut.
Kan inte bli mycket bättre :D

Frågan är nu bara om man kan hitta alla gamla mobiler man har och alla tillbehör så kanske man kan sälja dem på tradera så man har råd att betala den nya telefonen. Längtar så tills jag kan börja jobba heltid och tjäna pengar och sluta förlita sig på struliga Försäkringskassan. Har bara fått hälften av vad jag borde sedan nov förra året..de e så sega med allt...Så man r la så där glad över situationen.
Men men tänkte visa dagens outfit oxå.


Lila skjorta från Cassels, Kjolen är från Lindex. Matchade med lila strumpbyxor oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback