Populär blogg? Hur går det till.

Hur lyckas man igentligen att få folk att besöka sin blogg. Vistt alla bloggar kanske inte e så aktivt updaterade eller roliga men hur gör man igentligen för att få ut den där bland alla er. Få er att kanske hitta något ni gillar?
Hade ju vart roligare om man satt o bloggade med respons oxå. Men men är ju inte därför man gör det alltid heller. Jag tycker det bara e mysigt att skriva av mig lite om alla  mina tankar som går runt.

Just nu sitter jag och lirar lite Wow men e mest för att ha något att göra tills jag skall till tandläkaren. Usch.

Sitter även föbrilt för att se om min Elin har skrivit till mig. Hon är just nu och pluggar i Australien så man går om varandra hela tiden. Så svårt o få tid för varandra då. önskar tiden går fort tills hon är tillbaka och att hon plockat upp något roligt där nere.

Tänkte visa er alla vad jag sydde för ett tag sedan till att ha på jobbet. Ville ha ett eget förkläde med lite personlig touch och där jag kan gömma alla mina redskap så ingen annan tar dem. Samt min underbara snittkniv jag fick av Tina. Tackar :D

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback