Outfit för en vårig dag.

Idag var det riktigt fint väder halva dagen iallafall. Var inne i Majorna i Göteborg och fikade med min kompis Cecilia. Trots dagen till är (semledagen) var jag duktig och höll mig ifrån. Försöker iallafall bara äta godis o sånt på helgerna. Inte lätt att stå emot dock. Så idag när man skulle ut passade jag på att ta kort på dagens outfit samt mina nya solglasögon jag just införskaffat. Känns som våren är påväg när an tar fram dem.

Så dagens outfit blev en tunika/klänning jag köpte på Ellos i höstas. Älskar den såå mycke. Har haft den både till tights och byxor.

Klänning Ellos, skärp H&M.


Solglasögon från H&M.


Stövlarna införskaffade på Bianco för något år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback