Lätt renovering av kök.

Fick nog på mitt gamla kök..men bor i hyresrätt så inte mycket man kan göra. Så tog tag i att måla alla skåp innuti. För de hade nog ej målats sen de byggdes så den vita färger var mer gul nu. Så hela gårkvällen och förmiddagen målade jag.
Sedan fick jag ett tips av en kompis som själv hade köpt kontaktplast och satt upp på sitt kakel.
Så smart tyckte jag och köpte svart färg förmitt kakel e vitt.
Smart nog var de 45 cm breda rullarna...och kaklet 15cm...så man fick plats med 3 per bredd...men fick skära ut dem själv och sedan plocka upp dem.
Bytte även gardiner och matta för att matcha mitt nya kakel. Blev super snyggt.
Bestämde mig oxå för att ha bara mina redskap som e i stål framme.

Tvärr kom jag på att ta före bilderna när jag börjat...så e skit överallt. Så här stökigt brukar det ej vara.







Blev riktigt nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback