Förnya en byrå eller kanske smart sko förvaring.

Har lite saker jag sysslat med hemma. Försökt hitta roliga lösningar eller bara få känna att man har något one of a kind. Så här får ni se en byrå som jag fått av mina föräldrar. Den var i björkfaner och 20 år gammal. Men med lite färg och med snygga klistermärken från ikea så blev den som ny.



En smart förvaring för högklackade skor har jag oxå. Tog de jag gillade mest och hängde de på väggen. Smart förvaring samt snyggt att titta på. Du har då oxå en bra överblick när du skall bestämma skor :D



Nästa ideé fick jag eftersom jag hade flera "tråddraperier" och ville ha en stor tuff lampa i mitt sovrum. Så jag tog en vit lampskärm och limmade fast tråd för tråd på lampan. Men fick den i 3 olika lager samt 2 olika gröna nyanser och jag kan garantera att ingen har en likadan.



Hoppas någon kan få nån ideé från detta och kanske komma med fler förslag tillbaka. Kommer lägga upp mer saker jag gjort inom kort.


Kommentarer
jennie säger:

Hej,

Vad använde du för skenor till din "skovägg" och hur satte du upp dessa skenor? en toppenidé :-)!!!

Mvh,

Jennie

2009-03-10 | 14:10:51
Jennie säger:

Hej! Vad har du använt för skenor i din fina "skovägg"? Och hur har du satt upp dessa? Den är verkligen en toppenidé som jag gärna vill "sno" ;-)

Mvh,

Jennie

2009-03-10 | 14:16:43
Fia säger:

Hej. Jag använde skenor av stål som man i vanliga fall skruvar upp på väggen och hänger hyllplan i. För vanliga hyllor. Men har sett att man lika väl kan använda trä lister och skriva upp. Men man får se till att de ej sluttar eller är rundade hörn på för då kan skorna glida av. Samt att de ej är för tunna. Hoppas du hittar något som funkar för dig. För e ett trevligt sätt att få upp skorna så man kan titta på dem och njuta.

2009-03-10 | 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback