Super mysig shopping med Heléne.

Tänkte börja i rätt ordning här.
Jag och Heléne och Linda var på stan dagen innan julafton för att shoppa det sista.
Jag jobbade som vanligt. Vilket jag gjort varje dag under jul ungefär.
Men iallafall vi gick på Fröken Olsson och fikade och tjattrade massor.
Jag och Heléne fick varsin super fin päls halsduka av Linda. Super fina.
Hade min på julafton.
De våldgästade mitt utseende lite efter fiket. :D


Sedan sa vi hej då till Linda som var tvungen att dra hem och tvätta och jag och Heléne begav oss ner till Barbarella för att köpa nya ringar till mig.
Vi kan ha fastnat inne på Missay ett tag oksså där vi hittade uperfina klänningar.
Har en bild från julafton när jag har den på mig.



Sedan var julafton här. Jag jobbade hela dagen :( så blev lite stressigt att åka runt till släkten efter.
Men jag var en söt liten trevlig tomte på jobbet hela dagen.

Idag hade jag och Heléne en underbar dag på Kungsmässan med shopping och mys.

Vi hade med lille Linus som var lite allmänt trotsig :D men men inget vi inte kan klara.

Jag fick köpt lite kul saker faktiskt. Blev en super fin korsett, En stickad klänning, trosor och ett skohorn.

Oj glömde min hårklämma :D

Jag försökte pimpa Linus inne på Hm.

 

Han blev ju grymt snygg.

Sedan åkte vi hem för att mysa och äta bulle och bara ta det lugnt.

Jobbar kväll i morgon oxå  men sedan e jag ledig i hela 5 dagar :D

YAY.

 

Kram kram alla.


Kommentarer
Emma säger:

Supersnygg klänning!!!

2010-01-07 | 10:19:02
ia säger:

Tackar tackar.

2010-01-07 | 19:45:51
Bloggadress: http://psiloveshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback