Shopping dag med mamma.

Idag var jag och min mor på stan och shoppade. Alltid lika roligt. Även om jag på många plan inser att jag blivit tant :D
Jag och mamma gick loss i många butiker.
Men jag köpte i dag bara en väska. Annars igår råkade jag handla ett par skor :D

Min nya nyårs sko :D

Helt underbara om jag får säga så. Sedan så åkte jag o mamma till IKEA oxå för att inhandla lite av mina julklappar som ej fanns inne innan jul.

Ex detta datorstöd :D

 

Super bra för mig i soffan.

Sedan var mamma snäll mot mig så jag fick även denna flervånings "fat" för smycken mm.

 

Super bra den med.

Sedan åkte jag till Heléne på jobbet och hälsade på henne. Var synd om henne som tvingades jobba med migrän.

Stackars söta henne.

Men nu har jag kommit hem och bakat Lussekatter. Sent ute men aldrig för sent igentligen. Hann inte innan jul

pga mycket jobb och annat. Men nu har jag och de blev sååå goda.

Så jag och kärleken hade lusse mys fika i köket idag. På det nya bordet :D

 

Mysigt va :D

Kram kram på er alla.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback