JUL AFTON!

JA då kom julen tillslut med snö och allt. Vart en hel del på jobbet inför julen kan man ju säga. Mycket folk och mycket att göra. Roligt på ett sätt men oxå tröttande.
Jag har jobbat hela veckan men idag juldagen e jag ledig. För att sedan jobba helgen oxå.

Dagen igår började dock med jobb fram till halv 2. Sedan åkte vi hem till mina föräldrar i Kullavik och firade.
Där var det mat och dryck och godis och klappar. Sedan bar det av hem till min svärbrors hus för att fira
med den andra delen av familjen.
Där blev det mer mat och dryck och klappar.
Vi kom hem sent och kom i säng halv 1 eller så.

Sedan var det upp idag och äta julfrukost. Koll på tomten e far till alla barnen. En klassiker för julen.
Ser den varje år :D
Vid halv 3 skulle vi hem till min bror och äta julmat igen.
Kan säga att jag somnade på soffan där. Var så trött och är fortfarande.

Här kommer iallafall lite julbilder.


Jocke mormor och morfar.


Jocke, min far och min bror.


Bror nr 2 och mamma.


Granen hos mamma o pappa.



Fick av mina bröder en portabel fotostudio. As grym..lekte lite med den igår.




Skit rolig sak och praktisk som fan när man gillar att fota.


Jag och kärleken.

Blir nog lite mer bilder sedan när jag får från alla andra oxå.
Hoppas er jul var bra. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback