HEL DATOR!!!!!

Äntligen har jag en dator som funkar igen.
Fan va jag e handikappad utan min lilla pärla. Men fan va inte billigt.
2000kr för att laga den...ja de pengarna hade man ju inte. Men men men så e det.
Det har hänt sååå mycket sedan sist.
Möhippan för Heléne har varit och den var kanon rolig. Tack alla tjejer som hjälpte mig
att fira henne.
Hon hade själv super kul så det var lyckat.
Idag gick jag upp kl 5 för att vara hos Heléne kl 5.30.
Vi skulle vara på hallarna kl 6 för att köpa snittblommor.
Men fick lätt panik när vi såg hur utplockat det var. Men vi tog det lugnt och hittade en massa.
Blev massor med grönt vilket e såååå Heléne och sedan blev det en del lila och vitt/creme.

Sedan var det packa in allt i lilla muu....åka hem och snitta och börja med festprogrammet.
Ja vi e lite sent ute hehe.


Pungkulor i mitten :D


Massa Ruskus och grönt.



Ne nu skall jag göra klart bröllops presenterna...Home made :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback