Emma 25år.

För några veckor sedan fyllde lilla Emma 25år och blev nu ett steg närmare 30års krisen :D
Ne jag e inte alls där hehe.
Tänkte lägga upp lite bilder från kvällen.
Det var super god mat och dryck, samt kanon sällskap och massor med dans frammåt kvällen av alla dess slag.
Hehe ja ni som var där vet vet vad jag menar :D
Hon fick massor med presenter den dagen.
Men av mig fick hon ett tvål kit. Så hon kan göra sin egen tvål. Samt ett pedikyr kit så Robert kan ta hand om hennes fötter :D


Emma glad :D

Robert fångad på bild.

Min ena present till födelsedagsbarnet.

Söta vänner.

Skeptisk? hehe.


Kommentarer
Emma säger:

Jag snor dina bilder till min blogg om det är ok ler

väntar även på något från pappa.

puss

2009-12-18 | 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback