Nytt År

Nu vart det nytt år o jag sitter i soffan med en sovande Maja på magen. Var en ansträngande dag igår. Massa folk på nyårsfest.

Nu när man har telefon igen o en surfplatta ska jag börja blogga igen. Är bara så många olika sidor nu. Facebook har jag nästan lagt ner. Orka hålla på lixom. Instagram använder jag ofta. Har ju bara nära vänner där. Blir mer privat då man inte vill dela allt med alla. O så bloggen
Blir mycket att hålla ordning på.

Idag ska jag städa och tvätta. Vill ha ordning o nu är det kaos. Men lite pga att vi köpte ny tv bänk.
Jätte nöjd med den nya.







Gott nytt år alla. Nu börjar min städ dag.
Kram kram

Kommentarer
Heléne säger:

Vad fint det blev med tv-bänken. Fin fin bild på dig å Maja <3
Har saknat din blogg och längtar tills du börjar blogga igen! Är inne varje dag å kollar.
Kraam

2014-01-01 | 16:25:57
Bloggadress: http://familjenqvist.blogg.se
Malin -Mamma och Änglamamma säger:

Så fina ni är! :)
Hoppas städdagen gick bra! :)
Kram

2014-01-02 | 06:53:35
Bloggadress: http://josefinaelma.blogg.se
pappa säger:

Va fina ni är !!!!

2014-01-15 | 22:56:49
pappa säger:

Va fina ni är !!!!

2014-01-15 | 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback