Julstämning.

Ja då va man helt slut efter helgen. Ont i hela kroppen. Pajjat ryggen och skall jobba 6:e dagen i morogn.
Jobbigt men får la gå.
Tänkte bra lägga ut lite bilder. Gjorde en liten dekorations blomma till Frida och Rickard som tack för att de ställde upp när jag o mamma körde av vägen.


De blev super glada :D

Satte i min ljusslinga i min julbock idag. Se så fin han är.


Skall dra om dne på huvudet då jag såg vid skymning att han saknar ljus på halsen.
Men e så nöjd så.

Kram kram alla söta.

Kommentarer
Helene säger:

Vad fin vasen blev med hyacinten! Förstår att dom blev glada. Ja bocken, vad ska man säga om den?!! Jo... VILL HA JAG MED!!!!! :P

2010-11-29 | 21:28:24
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Linda säger:

Jättefin bock,du är duktig du!Så pysslig jämt:o)

Kram från Linda

2010-12-02 | 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback