Jul pyssel till max.

Igår så vart det julpyssel. Jag, Heléne, Emma och Frida samlades hemma hos oss för att pyssla.
Först kom Heléne tidigt och vi åkte till skene och Kinna för att handla lite sista pyssel. Sedan vid 4 tiden kom de andra 2.
Jag o Heléne funderade innan de kom hur vi skulle få plats med tanke på att vårat pyssel täckte halva bordet och då var det 2 till som hade massa med sig.


Väl på plats började vi tjöta och göra julkort. Sedan hade Emma med sig så man kunde dekorera ljus oxå.


Mina kort jag har på torkning.


Lite ljus på tork.


Emma är så glad för att pyssla.
Efter detta blev det lite glögg o skinkmackor. Samt lite mer julmust och lussekatter.



Vi mumsade massa och beslutade oss för att börja göra kransar och sådant.


En massa olika granris på golvet. Vi hade äevn massa med mossa som vi plockat tidigare.



Full fart på bindandet.


Min krans med mossbollar, nypon och rosetter.


Heléne med sin krans.


Frida med sin krans.


Emma gjorde en gren istället.
Alla var vi glada och nöjda. När klockan vart halv 11 så gav sig alla och jag o Heléne satte oss i soffan och slappnade av.
Vi lade oss vid 11 tiden och somnade som stockar. Vaknade sedn vid halv 10 och var trötta än.
Idag har vi gjort massa mys oxå men skriver om det senare när jag lagt in bilderna på datorn.
Så nu skall jag vara social igen.
Kram kram

Kommentarer
Helene säger:

Tack för en jätte mysig pyssel kväll och även innan och dagen efter. Har haft det helt underbart. Får träffas och mysa oftare. Jätte jätte stor kraam

2010-12-05 | 20:09:59
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Helene säger:

Jo glömde ju att skriva att hönorna VERKLIGEN finns ;D

2010-12-05 | 20:10:42
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/
Helene säger:

Jo glömde ju att skriva att hönorna VERKLIGEN finns ;D

2010-12-05 | 20:10:48
Bloggadress: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback