Födelsedag!!!

Hihi idag e det min födelsedag. Jippie jag blir gammal :D ne inte så farligt faktiskt.
I lördags hade jag lite party party. Blev rosa tema så klart.
Måste ju passa in på mig. Var kul att alla hade hängt på temat i presenterna iallafall :D
Fick massor med rooliga saker.
Idag skall jag ha hem min familj för tårta och kaffe för firande oxå.
Men först skall jag jobba men e en kort dag. 14-18 så skall inte klaga alls.

Här kommer lite bilder från helgen.


Glad är man på kalas.

Heléne glad och snygg som fan i hennes nya kläder




Folk vill ha tårta.

Min special tårta.

Mackan och Veronica partar.

Folk e allmänt glada.

Emma e söt o glad som alltid.

Tussen var lagom glad på festen hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback